Skip to main content

 BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA


Assalamualaikum wbt semua..


Sebenarnya saya terpanggil untuk berkongsi dan menulis pengalaman mengenai bisnes yang sedang saya jalankan.


PENGALAMAN MENCUBA PRODUK SHAKLEE

Sebenarnya saya mengenal produk Shaklee ni melalui kawan lama saya . Kami mula berborak dan bertanya khabar pada masa itu saya baru sahaja melahirkan anak kedua dan sememangnya tahap kesihatan saya sangat teruk kerana kerap masuk wad dan boleh dikatakan saya kerap mengambil ubat tahan sakit supaya badan rasa lebih kuat untuk keluar bekerja dan menjaga anak-anak. Tapi bila dicadangkan produk Shaklee ini banyak membantu tahap kesihatan menjadi lebih baik maka saya terbuka hati untuk mencuba produk Shaklee rupanya sehingga hari ini saya percaya bahawa produk ini dapat  memberikan kesan yang lebih baik sudah tidak seperti dahulu yang kerap sakit badan dan makan ubat tahan sakit. Alhamdulillah..

Hah inilah set Shaklee yang i mula consume direct terus join member rm 35 rupanya dah boleh mula bisnes tau bila dah join. Seronok!


PENGALAMAN  MEMULAKAN BISNES SHAKLEE

Saya mula nak cari income lebih kerana saya merupakan seorang student dan mempunyai dua orang anak yang buat semangat berkobar-kobar nak buat bisnes ni bila nampak bonus kawan2 yang buat shaklee ni semakin meningkat dari hari ke hari. Saya mulakan perniagaan pada waktu PKP maksudnya dah genap lah 3 tahun saya berniaga Shaklee dan alhamdulillah dah perolehi income dari 2 angka sehingga 4 angka. Hah ! best kan terus rasa tak berkira sangat bila nak belanja keperluan anak2..


Ini bonus cik erina masa awal2 join bisnes Shaklee dolo2..
Tapi bila buat bisnes Shaklee konsisten sambil belajar dan jaga anak2..
Income shaklee cik Erina tu dah 4 angka order berdesap desup masuk ada jer pelanggan nak beli Shaklee ni.


Bestnya bisnes ni i buat dari rumah sahaja. SHAKLEE dah siapkan website untuk kita submit order para pelanggan dan Shaklee juga yang akan post barang kepada customer. Best lah bisnes ni!

KEISTIMEWAAN BISNES SHAKLEE 

Korang nak tahu tak apalagi yang Shaklee tawarkan  sehingga i tak tarik diri untuk berhenti buat bisnes Shaklee ni?


APAKAH MANFAAT LAIN YANG AHLI SHAKLEE AKAN DAPAT? 

  • 1.  Anda menikmati Produk Shaklee pada Harga Pengedar (DN)


  • 2.  Anda layak mendapat bonus bermula 5% hingga 21% bonus ke atas pembelian anda dan untung runcit.
  • Bonus

  • Bayangkan alau boleh dapat pendapatan RM2000 sebulan sebagai surirumah, itu sudah beri kepuasan untuk bantu suami dan ringankan perbelanjaan keluarga saya.

    Bayaran komisen bulanan akan dimasukkan ke dalam akaun bank setiap 14 haribulan yang berikutnya. Semakin banyak jualan, semakin besarlah komisen yang akan diterima. Dari surirumah, maka akan upgrade pula kepada business owner.

Untung Runcit Setiap Produk

Setiap ahli yang berdaftar bersama TBS Wellness akan layak untuk buat pembelian vitamin pada harga ahli.

Contohnya harga ahli untuk sebotol produk A ialah RM40, manakala harga jual yang ditetapkan ialah RM56 maka RM16 ialah untung runcit untuk setiap botol produk A yang terjual.  Anda boleh Sekiranya 10 botol produk A terjual, untung runcit RM160 semuanya. Memang lumayan! 


3. konsultasi bersama Pakar Nutrisi Shaklee pada bila-bila masa



  • 4. Anda berpeluang hadir ke Taklimat Kesihatan & acara Shaklee

  • 5. Trip dalam dan luar Negara 


  • Umrah Mewah Untuk Muslim

    Setiap tahun, Umrah mewah yang ditaja sepenuhnya adalah pilihan destinasi untuk yang beragama Islam.

    Dari KLIA hingga pulang semula ke KLIA, hanya bawa badan dan pakaian sahaja. Shaklee yang akan uruskan dan sediakan coach mewah, hotel mewah yang dekat dengan masjid dan juga kemudahan lain untuk kesenangan dan keselesaan jemaah umrah.






  • 6. Bonus kepimpinan 
  • Bonus kepimpinan boleh dituntut sehingga generasi ke-6 sahaja. Melalui laman web yang disediakan oleh Shaklee kepada para pengedar Shaklee, pengedar Shaklee boleh memantau perkembangan dan prestasi anak, cucu, cicit Shaklee yang sudah bergelar "effective business leader" dalam organisasi. Mereka ini telah menjadi Supervisor atau telah "effective" menjadi Supervisor dan ke atas dimasukkan dalam kumpulan Breakaway Summary.

    Kenapa dipanggil "breakaway"?
    Sebab mereka ialah leader yang mempunyai organisasi masing-masing. Secara tidak langsung mereka telah "break" ataupun telah "putus" rantaian dengan kita dari segi GUV. Oleh itu, sebagai mentor mereka, kita tidak layak untuk mendapatkan Net Personal Bonus seperti di atas sebaliknya kita hanya layak untuk memperolehi Leadership Bonus sahaja daripada leader-leader yang telah dilahirkan dalam organisasi kita.

    Leadership Bonus ini boleh dituntut daripada generasi 1 sehinggalah generasi ke-6 dalam organisasi. Ini adalah Bonus yang terbesar dalam Shaklee sesuai dengan matlamat Shaklee untuk melahirkan seramai mungkin Business Leader.

  • 8. Bonus Kereta

Car bonus dapat kereta sebijik ke? Takkk..dapat dalam bentuk cash dan akan meningkat setiap bulan macam gambar kat bawah ni selagi mana sales kita berjalan. Shaklee bagi minima RM550 sebulan tapiiii kebanyakan dapat lebih daripada RM1000 sebulan.

Kenapa Shaklee tak bagi kereta je?

Bagi saya adil sebab bukan semua orang suka kereta. dan kita ada hak nak pilih kereta apa, nak guna duit untuk apa. Ada yang guna duit car bonus untuk beli rumah, saving , bayar hutang atau apa apa yang dia nak. Shaklee tak pernah paksa seperti MLM lain kena beli kereta jenama itu ini. ikut suka kita sebab Shaklee hanya bagi duit. kita decide nak kereta apa.


 

Bonus Kereta Shaklee Dapat Sampai Bila ?

Alhamdulillah., Kalau pertama kali dapat bonus kereta, boleh jadi bulan pertama terus dapat 4 angka.

Terasa hilang penat bertahun kejar untuk layak dapatkan bonus kereta.

Minimum bonus kereta nie dapat dalam RM500 dan ke atas. Tapi terus dapat 2 kali ganda. Automatik bonus pun meningkat.

Pihak Shaklee memang akan bagi bonus kereta dalam bentuk duit SETIAP BULAN. Bukan bagi kereta sebiji pun.

Jadi boleh guna bonus kereta untuk apa-apa apa sahaja. Nak beli kereta idaman ke, nak beli Shoping Complex ke, nak buat simpanan, terpulang pada iman masing-masing.

Dah masuk akaun sendiri kan.Pandai-pandai kita berbelanja mana yang patut.

Sampai bila boleh dapat bonus kereta .
Sampai bila-bila selagi aktif buat business dan penuhi kriteria asas bonus kereta shaklee.

 

JOM BERTINDAK SEKARANG

Mulakan dengan menjadi dan daftarkan diri sebagai ahli Shaklee bersama TBS Wellness, dan nikmatilah banyak peluang yang terbentang di depan mata.

Boleh hubungi pengedar sah Shaklee untuk guide anda buat bisnes sehingga berjaya.Jom mulakan sekarang.


Mulakan langkah pertama hari ini, insyaALLAH kita akan sama-sama mendaki ke puncak!

Comments

Popular posts from this blog

Coqtrol- Power Up Your Energy

  CoQtrol - Power Up Your Energy O youths, How are you guys? I’m sure you’re all in good health. Before I start, have you guys know me already? There is a saying that if you don’t know a person, how can you love that person? Therefore, I would like to introduce myself first.  Hah nama diberi Cik Erina berumur 28 tahun ni.  Right now, I’m working on my own business. First of all, let us praise and thank the presence of Allah Almighty, for the abundance of grace and the joy of all of us can still gather in this place without any barriers at all and in good health. Not forgetting the salawat and greetings we pour out to the Prophet Muhammad who has brought us out of the dark ages to the era of bright light today, namely Islam. May we all get intercession on the end, amen. Pada entry kali ni cik Erina nak share mengenai satu tajuk yang best iaitu Coqtrol-Power Up Your Energy. Since cik Erina terjun dalam bisnes Shaklee banyak supplement yang cik Erina kenal dan telah cuba. Biasalah kita s

vitamin e -rahsia kecantikan pada masa kini-

  VITAMIN E - Rahsia awet muda masa kini Assalamualaikum dan selamat pagi .. Hai bertemu kali ini dalam entry kita kali ini mengenai vitamin E. Hah.. apa sebenarnya vitamin E ni? Vitamin E juga boleh didapati secara semula jadi dalam makanan seperti avokado, lada benggala merah, kacang tanah dan minyak bunga matahari. Dalam penjagaan kulit , Vitamin E biasanya ditemui dalam bentuk cecair atau krim seperti krim mata, pelembap, serum atau minyak muka. Dalam  penjagaan badan , Vitamin E biasanya ditemui dalam krim tangan, losen badan dan pencuci badan. Apa kepentingan vitamin E ni sebenarnya? Dalam penggunaan topikal, Vitamin E adalah ruji untuk melindungi pelindung kulit, mengunci kelembapan, meningkatkan keserian dan mengurangkan tanda penuaan. Vitamin E juga terkenal dengan manfaat antioksidannya yang melindungi kulit daripada radikal bebas. Ramuan yang stabil mencipta lapisan perapi untuk melindungi dan mengekalkan kelembapan, menjadikan kulit lebih lega dan lembut serta menjamin peng

MULTIVITAMIN BERWAJAH BARU

 MULTIVITAMIN BERWAJAH BARU Assalamualaikum dan selamat pagi . Hari ni cik Erina nak share sekali lagi tahu berita baik untuk para pengguna Shaklee. Nak tahu tak produk utama Shaklee kini dah berwajah baru bayangkan kualiti multivitamin pertama Shaklee semakin ditambah baik dengan kualiti yang sedia ada tu semestinya jauh lebih baik. Jom tengok gambar ni. Ini lah wajah terkini multivitamin Shaklee tu korang! Bayangkan lah produk Shaklee ni dah lama ya . Kini dah bertukar wajah dah bahkan kualiti jauh lebih baik. Apa menariknya multivitamin kita pada kali ini? 1. Penambahbaikan nutrisi Korang nak tahu tak pada kali ini Shaklee dah tambah baik nutrisi dan zat yang ada dalam sebiji tablet multivitamin vitalize. Korang boleh tengok sendiri tahu multivitamin ni terdiri daripada 40 jenis vitamin dan mineral berbanding dahulu cuma ada 28 jenis sahaja bahkan penambahan vitamin D dan folic acid. 2. Sesuai untuk semua peringkat umur  Kalu korang nak tahu fungsi multivitamin Shaklee pada kali ini