Skip to main content

percutian shaklee

 MACAM MANA BERCUTI SECARA PERCUMA ?  PERCUTIAN SHAKLEE


Sebenarnya bila anda join sahaja ahli sebagai pengguna shaklee anda berpeluang untuk menikmati tawaran percutian secara percuma. Menarik kan!

Macam cik Erina juga teringin nak bercuti tapi bila memikirkan soal kos kekadang angan2 tu hilang begitu sahaja tapi bila join bisnes shaklee mindset cik Erina dah berubah i akan selalu fikir i pasti ada peluang untuk gi melancong dengan tajaan shaklee. InsyaAllah. JoM I SHARE dengan korang yer!

Ramai leaders shaklee yang dah update mengenai percutian bersama shaklee ni melalui media sosial fuhhh serupa orang kaya2 yer. 

Orang semua ingat kaya mamat ni asik bercuti je. Tempah homestay/hotel memahal pulak tu. Tapi diorang tak tahu yang hotel/homestay tu semua makan dan minum n pengangkutan pergi secara PERCUMA. Kita hanya perlu siapkan diri dan pakaian sahaja dan shaklee akan hantar kita ke tempat melancong yang ditawarkan sama ada kita layak ikut percutian dalam negara atau luar negara.

Betulkah ? Macam mana tu?


Hah Travel hack! Jom i share macam mana leader shaklee ni boleh gi melancong tak perlu tunggu dompet tebal baru gi melancong tapi jom kita melancong dengan shaklee. Jom kita travel hack hihi.


Sebenarnya Insentif Trip Percutian Shaklee terdiri daripada 2 iaitu Regional dan International.

Kalau korang nak tahu trip regional hanya trip dalam negara sahaja dan  International trip anda boleh melancong ke luar negara. Seronok!

Berdasarkan pengalaman leader shaklee ada yang layak mengikuti trip percutian dalam negara dan luar negara dengan memperolehi effective coordinator serta mempunyai 1100 cp layak tau!

kepada Yang suka melancong , bisnes shaklee merupakan satu peluang Yang patut Kita Cuba untuk merialisasiikan impian Kita. 



percutian di Jepun.


taman Nara


Berdasarkan perkongsian daripada leader shaklee yang menarik dan unik tentang Shaklee dan trip mewahnya ialah:

  • Percutian ditaja sepenuhnya oleh Shaklee dari sudut makanan, tiket penerbangan, penginapan, tiket masuk ke acara atau tempat lawatan
  • Duit poket disediakan bagi setiap yang layak
  • Percutian mewah ie makanan mewah dan eksklusif, acara yang VVIP dan grand, tempat lawatan yang paling eksklusif, hotel yang bertaraf 6 bintang, menggunakan syarikat penerbangan yang ekslusif. Pendek kata semua bertaraf 5 bintang.
  • Anda boleh bawa seberapa ramai bersama anda, yang penting cukup point untuk layak. Ada orang boleh bawa 8 orang ahli keluarganya bersama.




Amacam? Menarik kan? Semua tempat yang pihak Shaklee bakal bagi dan nampak semua seronok! Memang bercuti betul-betul ni. Tak perlu risau soal duit dan makan minum. Tempat tinggal semua disediakan.

Contoh hotel yang Shaklee sediakan untuk semua yang layak, semua hotel terbaik dan bertaraf lima bintang. Ni contoh kos hotel untuk semua leader yang layak join untuk trip percutian Shaklee tahun 2023 ke USA. Dan tak perlu bayar pun! Duduk percuma, makan percuma juga! Bestnya🥰🥰

Bagaimana Nak Layak Sertai Trip Percutian Shaklee Secara Percuma Ini?

Pertamanya, mestilah mendaftar sebagai ahli Shaklee dan besarkan team sendiri dengan menaja ramai ahli. Biasanya untuk layak join trip Shaklee secara percuma, anda mestilah mencapai pangkat Coordinator yang membolehkan anda mengumpul point trip. Point trip ini boleh dikumpul sepanjang cycle iaitu selama satu tahun.

InsyaAllah sekiranya anda berminat untuk join Shaklee dan merasai percutian percuma dengan Shaklee, anda boleh hubungi saya Nazirah di talian 01162900451. Saya akan terangkan lebih lanjut bagaimana cara untuk melayakkan diri join trip percutian Shaklee ini secara PERCUMA.

Ok, setakat ini dulu coretan saya kali ini. Sehingga berjumpa lagi, bye!



Comments

Popular posts from this blog

Coqtrol- Power Up Your Energy

  CoQtrol - Power Up Your Energy O youths, How are you guys? I’m sure you’re all in good health. Before I start, have you guys know me already? There is a saying that if you don’t know a person, how can you love that person? Therefore, I would like to introduce myself first.  Hah nama diberi Cik Erina berumur 28 tahun ni.  Right now, I’m working on my own business. First of all, let us praise and thank the presence of Allah Almighty, for the abundance of grace and the joy of all of us can still gather in this place without any barriers at all and in good health. Not forgetting the salawat and greetings we pour out to the Prophet Muhammad who has brought us out of the dark ages to the era of bright light today, namely Islam. May we all get intercession on the end, amen. Pada entry kali ni cik Erina nak share mengenai satu tajuk yang best iaitu Coqtrol-Power Up Your Energy. Since cik Erina terjun dalam bisnes Shaklee banyak supplement yang cik Erina kenal dan telah cuba. Biasalah kita s

vitamin e -rahsia kecantikan pada masa kini-

  VITAMIN E - Rahsia awet muda masa kini Assalamualaikum dan selamat pagi .. Hai bertemu kali ini dalam entry kita kali ini mengenai vitamin E. Hah.. apa sebenarnya vitamin E ni? Vitamin E juga boleh didapati secara semula jadi dalam makanan seperti avokado, lada benggala merah, kacang tanah dan minyak bunga matahari. Dalam penjagaan kulit , Vitamin E biasanya ditemui dalam bentuk cecair atau krim seperti krim mata, pelembap, serum atau minyak muka. Dalam  penjagaan badan , Vitamin E biasanya ditemui dalam krim tangan, losen badan dan pencuci badan. Apa kepentingan vitamin E ni sebenarnya? Dalam penggunaan topikal, Vitamin E adalah ruji untuk melindungi pelindung kulit, mengunci kelembapan, meningkatkan keserian dan mengurangkan tanda penuaan. Vitamin E juga terkenal dengan manfaat antioksidannya yang melindungi kulit daripada radikal bebas. Ramuan yang stabil mencipta lapisan perapi untuk melindungi dan mengekalkan kelembapan, menjadikan kulit lebih lega dan lembut serta menjamin peng

MULTIVITAMIN BERWAJAH BARU

 MULTIVITAMIN BERWAJAH BARU Assalamualaikum dan selamat pagi . Hari ni cik Erina nak share sekali lagi tahu berita baik untuk para pengguna Shaklee. Nak tahu tak produk utama Shaklee kini dah berwajah baru bayangkan kualiti multivitamin pertama Shaklee semakin ditambah baik dengan kualiti yang sedia ada tu semestinya jauh lebih baik. Jom tengok gambar ni. Ini lah wajah terkini multivitamin Shaklee tu korang! Bayangkan lah produk Shaklee ni dah lama ya . Kini dah bertukar wajah dah bahkan kualiti jauh lebih baik. Apa menariknya multivitamin kita pada kali ini? 1. Penambahbaikan nutrisi Korang nak tahu tak pada kali ini Shaklee dah tambah baik nutrisi dan zat yang ada dalam sebiji tablet multivitamin vitalize. Korang boleh tengok sendiri tahu multivitamin ni terdiri daripada 40 jenis vitamin dan mineral berbanding dahulu cuma ada 28 jenis sahaja bahkan penambahan vitamin D dan folic acid. 2. Sesuai untuk semua peringkat umur  Kalu korang nak tahu fungsi multivitamin Shaklee pada kali ini